HTML

WorldWalk - gyalog a Föld körül

Ivanics Ferenc és István a béke, a barátság és a testvériség nevében körbegyalogolja a Földet, több év, több ezer kilométer biztos támogató nélkül, túlélő-túra. Ez a blog a hivatalos angol nyelvű blog fapados magyar klónja.

Friss topikok

Linkblog

2009.10.01. 13:53 WorldWalk

Frissítő kókusz

Dos Hermanos Falatozó
Szeptember 17. 8:50

Észak: 22.0473
Nyugat: 97.7717

Az egész úgy kezdődött, hogy kókuszpálmék tünedeztek fel mindenfelé. Kókuszdiót akartam venni, de sajnos csak zöldet árultak: sok folyadék, kevés gyümölcshús. Én viszont érettet szerettem volna, valami finom rágcsálnivalót. De nem volt szerencsém.

Egyik este a Dos Hermanos falatozónál élltunk meg, aholis észrevettem a pálmékat teli érett kókusszal. Megkérdeztem a tulajt, szedhetnék-e párat. Azt mondta, amennyit csak akarok. Akkor hármat. A helybeliek közül Prokoro segített meghámozni az elsőt. Kemény munka, még egy machete-vel is. (Ezzel egyébként majd' mindenki rendelekzeik errefelé...)

Másnap reggel meghámoztam a maradék két kókuszt: fél óra és több liter izzadság. De megérte, édes volt és frissítő.

A falatozó udvarán élt egy papagáj, egy kis kaltkában. Mér öt éve raboskodot ott. A madarak a szabadság jelképei, szerintünk gonosz dolog ilyen kis ketrecben tartani őket. Ráadásul egyedül... miközben szabad papagájok repkednek körülötte. Szomorú látvány.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://worldwalk.blog.hu/api/trackback/id/tr231420535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása